Beste leden,

Hier wat verduidelijking hoe en waarom de validatie van de persoonlijke gegevens via de link.
Gelieve deze aandachtig te lezen om antwoorden te verkrijgen op uw vraag.

  • De link dient om de volledige database van abonnees van Standard te updaten. Dit is nodig om de database up-to-date te houden, aangezien na een aantal jaren er toch wat aanpassingen zijn gebeurd.
  • Voor diegene die een match met beperkt publiek willen bijwonen, is het absoluut noodzakelijk dit zo snel mogelijk te doen.
  • Uw persoonlijke gegevens valideren via de link verplicht u echter niet om een match bij te wonen met beperkt publiek, maar is wel noodzakelijk.
  • Indien geen e-mailadres wordt ingegeven, zal het niet mogelijk zijn om zich in te schrijven voor wedstrijden met beperkt publiek.
  • Veel abonnees hebben sinds de registratie een nieuw e-mailadres en kunnen deze aanpassing zelf doorvoeren via deze link. Het is voldoende uw nieuw e-mailadres in te voeren en het systeem past dit automatisch aan.
  • Per CUS ID (dit is het persoonlijke klant ID per abonnee links vooraan op de Gold Card) moet dus een e-mailadres worden ingevoerd.
  • Eenzelfde e-mailadres voor meerdere CUS ID's is niet mogelijk en werkt niet. Bedrijven hebben slechts 1 CUS ID voor meerdere Gold Card's, dus daar is er geen probleem met 1 e-mailadres.
  • Diegene die per ongeluk de namen hebben verwisselt of een verkeerd/fout CUS ID hebben ingevuld, kunnen dit corrigeren door alles opnieuw in te vullen met de juiste gegevens via diezelfde link.